بازاریابی دهان به دهان از نظر بسیاری مطلوب ترین شکل بازاریابی است. اعتماد، ارجاعات و سر و صدای کلی برندسازی که توسط مشتریانی که خبرهای خوب را به مشتریان بالقوه میرسانند به دست میآید، ارزش طلا را دارد. برخی از محصولات، خدمات و تجربیات به طور طبیعی باعث ایجاد پچ پچ میشوند، اما کارهای خاصی وجود دارد که هر شرکتی میتواند برای تحریک تبلیغات شفاهی و کسب درآمد نقدی انجام دهد.
در اینجا شش راه برای تشویق مشتریانتان به صحبت درباره شما و سازمانتان آورده شده است:
- یکشنبه ۰۸ اسفند ۰۰ ۱۷:۱۵ ۵ بازديد
- ۱ نظر