آرشیو اسفند ماه 1400

در این بلاگ مطالب به روز بازاریابی و تولید محتوا قرار می گیرد.

6 راه ساده برای صحبت کردن با مشتریان

 

بازاریابی دهان به دهان از نظر بسیاری مطلوب ترین شکل بازاریابی است. اعتماد، ارجاعات و سر و صدای کلی برندسازی که توسط مشتریانی که خبرهای خوب را به مشتریان بالقوه می‌رسانند به دست می‌آید، ارزش طلا را دارد. برخی از محصولات، خدمات و تجربیات به طور طبیعی باعث ایجاد پچ پچ می‌شوند، اما کارهای خاصی وجود دارد که هر شرکتی می‌تواند برای تحریک تبلیغات شفاهی و کسب درآمد نقدی انجام دهد.

 

در اینجا شش راه برای تشویق مشتریانتان به صحبت درباره شما و سازمانتان آورده شده است:

 

۰ ۰

چگونه در کسب و کار کوچک خود سرنخ های فروش ایجاد کنید

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک موفق به طور مداوم به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود و توسعه کسب و کار خود هستند. رشد کسب و کار می تواند یک فرآیند دشوار و طولانی مدت باشد. یکی از عناصر اساسی رشد یک تجارت، دسترسی به یک جریان ثابت از سرنخ های فروش است. اگر شرکتی دارید که به سایر مشاغل (B2B) می فروشد که به محصولات یا خدماتی که می فروشید علاقه مند است، یک فرد یا کسب و کار سرنخ است.

در اینجا چند نکته برای ایجاد سیستمی وجود دارد که به شما کمک می کند تا سرنخ های فروش را در کسب و کار کوچک خود شناسایی کنید و - با تمرکز و تلاش مناسب - آنها را به مشتری تبدیل کنید.
۰ ۰