چگونه در کسب و کار کوچک خود سرنخ های فروش ایجاد کنید

در این بلاگ مطالب به روز بازاریابی و تولید محتوا قرار می گیرد.

چگونه در کسب و کار کوچک خود سرنخ های فروش ایجاد کنید

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک موفق به طور مداوم به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود و توسعه کسب و کار خود هستند. رشد کسب و کار می تواند یک فرآیند دشوار و طولانی مدت باشد. یکی از عناصر اساسی رشد یک تجارت، دسترسی به یک جریان ثابت از سرنخ های فروش است. اگر شرکتی دارید که به سایر مشاغل (B2B) می فروشد که به محصولات یا خدماتی که می فروشید علاقه مند است، یک فرد یا کسب و کار سرنخ است.

در اینجا چند نکته برای ایجاد سیستمی وجود دارد که به شما کمک می کند تا سرنخ های فروش را در کسب و کار کوچک خود شناسایی کنید و - با تمرکز و تلاش مناسب - آنها را به مشتری تبدیل کنید.1. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید
اولین گام برای تولید سرنخ، شناسایی مخاطبان هدف شماست. اگر ندانید دقیقاً چه کسی است، نمی توانید با موفقیت به مشتری ایده آل خود دسترسی پیدا کنید و به آن بفروشید. بنابراین مهم است که در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید و تصویر واضحی از اینکه چه کسانی هستند، کجا زندگی می کنند، دوست دارند انجام دهند، چقدر پول در می آورند، سبک زندگی و شخصیت آنها چگونه است و غیره به دست آورید.

اگر قبلاً آن را ندارید، باید یک برنامه بازاریابی جامع نیز به عنوان بخشی از این مرحله ایجاد کنید.

2. روش های تبلیغاتی خود را هوشمندانه انتخاب کنید
برای ایجاد سرنخ، به یک طرح تبلیغاتی نیاز دارید که محصولات و خدمات شما را در مقابل اعضای مخاطب هدف شما قرار دهد. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید کسب‌وکار خود را ارتقا دهید، و دوباره، می‌خواهید از برنامه بازاریابی خود برای شناسایی مؤثرترین روش‌ها برای کسب‌وکارتان استفاده کنید.

برخی از ایده های بازاریابی عبارتند از وب سایت اطلاعاتی، وبلاگ، رسانه های اجتماعی، تعاملات گفتاری، رویدادهای صنعتی، ارجاع مشتریان فعلی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) و تبلیغات سنتی.

3. یک قیف فروش ایجاد کنید
هنگامی که می دانید چه کسی را هدف قرار می دهید و تعیین کردید که چگونه می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید، باید برنامه ای برای جمع آوری اطلاعات تماس داشته باشید. بخش اول فرآیند شامل قیف کردن همه مشتریان بالقوه به یک فرم استاندارد یا صفحه فرود است که آنها را تشویق می کند اطلاعات تماس خود را به اشتراک بگذارند، به طور کلی در ازای یک هدیه رایگان، یک کوپن، یک نمونه یا برخی انگیزه های ارزش افزوده دیگر.

در این مرحله، داشتن یک پایگاه داده مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) حیاتی است که به شما در پیگیری مشتریان بالقوه در طول فرآیند کمک می کند.


4. از یک خبرنامه ایمیل برای ایجاد روابط استفاده کنید
اکنون که با مشتریان بالقوه در تماس هستید، زمان آن فرا رسیده است که این روابط را تقویت کنید تا بتوانید آنها را از طریق فروش (و در نهایت فروش تکراری!) از مرحله پیشرو خارج کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد ارتباط منسجم با مشتریان احتمالی از طریق خبرنامه ایمیلی است.

هنگامی که در حال برنامه ریزی برنامه بازاریابی ایمیلی خود هستید، مطمئن شوید که از مقرراتی که بخشی از قانون CAN-SPAM هستند آگاه هستید و از آنها پیروی می کنید.

5. از رسانه های اجتماعی برای اتصال و تعامل استفاده کنید
رسانه‌های اجتماعی فرصت‌هایی را برای کسب‌وکارهای کوچک فراهم می‌کنند تا با مشتریان احتمالی گفتگو کنند و سرنخ‌های جدید ایجاد کنند. می توانید یک صفحه فیس بوک، نمایه توییتر، صفحه شرکت لینکدین، حساب پینترست یا یک کانال یوتیوب ایجاد کنید تا مخاطبان خود را جذب و درگیر کنید، سپس آنها را در فرآیند خود هدایت کنید تا به سرنخ تبدیل شوند.

به‌علاوه، هنگامی که سرنخ‌هایی در سیستم دارید، می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای صحبت با آن‌ها و اطلاعات بیشتر در مورد نیاز و خواسته‌های آنها استفاده کنید. هر چه مشتری در طول زمان نقاط تماس مثبت بیشتری با کسب و کار شما داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که به برند شما اعتماد کند و در نهایت از شما خرید کند.

تولید سرب باید به عنوان یک فرآیند طولانی مدت و مستمر در نظر گرفته شود. اگر سیستم کارآمدی را با استفاده از نکات سرنخ فروش بالا ایجاد کنید، می توانید فرآیند تولید سرنخ را ساده کنید و فرصت های خود را برای رشد کسب و کار افزایش دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.