اگر به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید، احتمالاً بر برنامه ریزی کسب و کار، تعیین هدف، راه اندازی فروشگاه و نظم بخشیدن به امور مالی خود متمرکز شده اید. مرحله کلیدی بعدی ایجاد و اجرای یک برنامه بازاریابی است. همانطور که با برنامه خود شروع می کنید، در اینجا چهار کار از قبل برنامه ریزی وجود دارد که می توانید اکنون آنها را تکمیل کنید و زمانی که برای ایجاد برنامه بازاریابی واقعی خود می نشینید، در زمان شما صرفه جویی می کند.
- دوشنبه ۲۲ فروردین ۰۱ ۱۳:۵۳ ۶ بازديد
- ۰ نظر